Големина на текста:
Гогол нарича романа си Портрет. Дали е защото портрет на лихвар е изиграла
съдбовна роля в съдбата на своите герои, художници, а съдбата на които се
сравняват в двете части на историята Или това е, защото авторът е искал да даде
портрет на съвременното общество и талантлив човек, който е убит или записват в
независимо на враждебна и унизителни обстоятелства на свойствата на природата
Или това е портрет на изкуството и душата на писателя, се опитва да получи далеч
от на изкушението на успех и просперитет и висококачествено обслужване, за да
почистите душата на изкуството
Може би там е в този странен разказ на Гогол, и социално, и морален и
естетически смисъл на думата, там е едно медитация върху това, което човек
общество, изкуство. Модерността и вечността са толкова неразривно преплетени, че
животът в руската столица на 1 30s век отива обратно към библейското мислене за
доброто и злото, тяхното безкраен борба в човешката душа.
Изпълнител Chartkov първо ние да отговарят по време на живота си, когато той
е с младежите височината на плам на гений като Рафаел, Микеланджело, Correggio и
презрян занаят фалшив, изкуството на мястото на човек на улицата. Виждайки
магазин странен портрет на един стар човек с пронизителните си очи Chartkov
готов да му дам последните двадесет копейки. Бедността не му отнеме способността
да се вижда красотата на живота и ентусиазъм да работят по своите скици. Той
достига за светлината и не иска да се превърне изкуството на дисекция и
източване на нож четка грозен мъж. Той отхвърля художници, които са самата
същност на ... изглежда ниска, мръсни, така че има нещо го озарява. Chartkov, в
съответствие с учителя си в живописта, талантлив, но нетърпелив и склонен към
светски удоволствия, суета. Но веднага след като парите по чудо падна от рамката
на портрета, като се има предвид възможността да разпространи високо живот
Chartkov, да се наслаждавате на просперитет, богатство и слава, но не станало
негов идол. Успехът на Chartkov задължени от факта, че светската живопис портрет
на млада дама, които са напуснали го гаден, той е в състояние да разчитат на
безкористната работа на таланти - картина на психиката, които чуха от мечтата на
съвършеното същество. Но това не беше идеално жив и просто свързване с реалния
живот, се превърна в атрактивна, но реалната значимост на живот е намерил
идеалното. Въпреки това Chartkov излъга, като малко момиче поглед Психея. Ласкае
в името на успеха, той променя чистотата на изкуството. И талант е оставяйки
Chartkov го промени. Кой е подписал таланта, който трябва да бъде цялата душа
чист, - каза бащата на сина си във втората част на историята. Тези думи се
повтарят почти дословно думите на Моцарт в трагедия на Пушкин Геният и злото са
несъвместими. Но Пушкин - в естеството на гения. Гогол пише историята, че
художникът, подобно на всички хора, изложени на изкушенията на злото и унищожава
себе си и таланта и по-лошо по-бързо от обикновените хора. Талантът не се
прилагат на истински изкуство, талант, се разделиха с добро разрушително към
индивида.
Chartkov, отстъпени истината заради успеха на добър външен вид, вече не се
чувстват живота си polychromy, вариабилност, треперене. Неговите портрети на
комфорта на клиентите, но не живеят, те не се разкриват, и близък идентичност,
природата. И въпреки репутацията на модерен художник, Chartkov смята, че той
няма отношение към истинското изкуство. Чудесна картина на художника, се
усъвършенства в Италия, е предизвикало шок в Chartkov. Вероятно в погълнат
контура на картината дава Гогол един генерализиран образ на най-известните
картини на Чарлз Bryullov В Последните дни на Помпей, един директен преглед на
което се поставя като статия на втора част на събиране на арабески.
Но на шок с опит от най-красивите картини не Chartkov го събуди за нов живот
, защото за това е необходимо да се откаже от преследване на богатство и слава,
убиват злото. Chartkov избира друг път той започва да изгоним от света на
талантлив изкуство, купуват и намаляване на красив плат, убива доброта. И този
път го води до лудост и смърт.
Каква беше причината за тези ужасни трансформации слабостта на човека пред
изкушенията на магия или мистичен портрет на лихвар, които са събрани в неговите
изгарящия поглед зло, в света Гогол двусмислено отговор на този въпрос.
Истинското обяснение на съдбата на Chartkov, колкото е възможно, както и
мистично. Sleep, в резултат на Chartkov на златото може да бъде упражняването на
неговите несъзнавани желания, и злите сили на агресия, която се отбелязва всеки
път, когато става дума за портрет на лихвар. В думите ад, Devil, Darkness,
дявола в историята са словесен портрет рамка
Пушкин в Кралицата на Spades е по същество отрича за мистично тълкуване на
събитията, Гогол не се го отричат.
история, написана от Гогол в годината на настъпване и общо Успехът на Дама
Пика е отговор и възражение към Пушкин. Злото засяга не само, изложени изкушение
успех Chartkov, но също и баща на художника, Борис, който е написал портрет на
лихвар, като самия дявол, и се превръща в зъл дух. И на силен характер, честен,
прост човек, пише портрет на злото, се чувства тревога, бездънен един отвращение
към живота, и ревността на успеха на своите талантливи ученици.
художник, който докосва на злото, който пише очите на лихваря, който
погледна демон-смачкване, вече не могат да пишат добре, четка го води нечист
усещане, и във филма, предназначени за църквата там е не светостта в хората.
Всички на хора, свързани с на лихваря убити в реалния живот, като промените
свойствата на техните по-добри природи. Художникът, който възпроизвежда злото,
разширява своето влияние. Портрет на един кредитор, ограбва хора на радост в
живота и събужда копнеж ... точно така, както ако някой е искал да убива е
комбинация от характерен стилово точно както ако ... разбира се само се използва
в смисъл на как да се избегне тавтология. Въпреки това, комбинацията от просто и
ако дава своеобразен начин на Гогол подробно и реалистично описание на илюзията,
фантастично чувство на събитията. Начинът на този podsmotrena Пушкин. ПРИПОМНЯТ,
описание на визията е довело Херман Дама Пика Той се събуди през нощта луната
грее в стаята. Той погледна часовника си тя е 245. Sleep го е напуснала, и той
седна в леглото и си помислих, че за погребението на графинята ... Една минута
по-късно той чу вратата на съседната стая. Херман мислеше, че е му подреден,
пиян, както обикновено, връщайки се от една нощ разходка. Но той чул странен ход
някой се разхождаше тихо размесването походка. Херман я помислил за стария си
медицинска сестра, и се чудеха какво може да я въвеждат в този сезон. Но бяла
жена се подхлъзна, застана пред него и Херман признава графинята . Яснота на
съзнанието вътрешен Херман не изглежда да се изключи възможността за визия, но
призракът се появява и говори. В много призракът на данните в едни и същи
стилистични несъответствия подхлъзна и разбъркват.
Пушкин Херман намерени в визията на действителното отделяне на душата на
човешкото съществуване.
Гогол сцена тревожна и странен сън Chartkov осветява, като Пушкин, на Луната,
богинята на тайните извика тя на страниците на Евгений Онегин Запалете месец,
провеждане с тях на мечти и заблуди обгръща всички други изображения, които
противоречат положителен ден, или нещо друго е причината за това, но той
почувствах изведнъж, по някаква неизвестна причина, това е ужасно да седне един
в стаята. Гогол обяснява на читателя, който носи светлината на луната. Вместо
това, известна яснота на израза на Пушкин, синтактично изразителен и точен, има
люлка, създаден изобилие на скоростта, влагане в строежите и безлични изречения.
Конкретно описание на действията, като Пушкин, се запазва, но това е предмет на
по-откровен разкриване на чувствата на героя В стаята има някой почука на
стъпките, които в крайна сметка става все по-близо до екрана. Сърцето ми се
удари по-трудно за един беден художник. С по вземе от страх на въздух, той
очаква, че за glyanet го зад на екрана на стария човек.
Гогол пише един сън, който прилича на печалба, така че Chartkov, че той се
събужда, но след това тя се превръща, че той като че ли да се събуди, събуди се
в спи. Infinity съня, преследващи художник, има характер на мания. Пушкин е
визията на Германия показва как мистериозно в душата на героя се появява съвест,
прекъснат от желание за победа. Гогол е написал една сцена, която се отваря на
читателя как художник влезе във владение на злото
близостта на първата и втората част на Портрет от Гогол, предназначени да
убедят читателя, че злото може да вземе всеки, независимо от неговото морално
естество. В художник, чиято съдба се проследи във втората част, височината на
дух и начин на работа е подобен на Александър Иванов, с когото Гогол е толкова
тясно се сближили в Рим, и който привлече снимка на The Облик на Христос на
хората, надявайки се да събудим доброто в светлината на истинска истина.
Постоянно изготвяне Гогол Иванов направи един, после още една, след това на
третия знак на снимката, но в крайна сметка тя е определила мястото на фигурата,
най-близо до Христос. Въпреки това, мястото не може да се определи височината на
духовни водачи. Напротив, феноменът на истинска доброта прави най-близката в
сянката на това неудобство е покрита с наметало с качулка. Такава беше
осъждането на Александър Иванов Гогол. Дали това е честно
Гогол, наистина, в работата му иска да поеме мисията на библейския пророк.
Виждайки личен интерес, незначителност, zemnost хора, на писателя се оплаква, и
учи.
художник, баща на на разказвача на втория част Б., изкупва на злото, което
той направи чрез писмено портрет на лихвар, отива в манастир, стана отшелник, и
достига до висините на духовното, което му позволява да напишеш Коледа Исус. Но
изкачване до добри, изискващи сериозни човешки жертви в историята не се разбира
като проява, както и потискане на живота. Devil или Бог царува, от Гогол, в
човешката душа, чиято природа е отворено и добро и зло. Не се чудя на ректора,
удари с на извънредна святост на цифрите в картината на раждането на Исус,
художникът казва, Не, не, човек с една човешка изкуството да се на следната
картина на Светия власт на най-високата превозвача на вашата четка и
благословение от небето отпочинали на труда на твоето. Инверсии и архаизъм,
характерни на Църквата на словото не се ограничава до игумена. Ръководство,
което дава на художника син на двадесет години, насърчавани от надеждата на
радостно пътуване до Италия, формулирано в тонове на Проповедта на Христос и
стил и чувство за пътя си е чиста, а не да го съблазни ... Талант е най-ценния
дар от Бога - не го съсипе .
химн на изкуството на Гогол боядисани религиозен А намек за божественото,
рай за човек, затворен в изкуството, и защото вече е едно от по-горе ... Донесе
жертвата си и го обичам с цялата страст, страст, дишане земна похот, но тиха
страст на небето без него, хората нямат силата да се издигне от земята и не
могат да дават прекрасни успокояващи звуци. Защото за спокойствие и
съвместяването на всички се спуска в света на създаването на високото изкуство.
Това е естетическата програма на Гогол, идеята за боядисани религиозни служби и
одобрението на художника като свещено лице. Масивен тържественост на стила на
Гогол в ученията на баща му син е пластичен израз на вярата на писателя, че
човек по природа е греховна, че болезнено и трудно да се изкачи по стълбите на
неговото чистилище. Както и в Дама Пика, Портрет, споменат от Данте.
Императрицата казва, че на Данте не може да намери ъгъла в републиканския си
родина, на истинските гении да възникнат по време на разкош и мощността на
принцове и състояния, но не по време на грозните политически събития и
тероризма, на републиканците, които са дали на света има не досега милион един
поет.
характеристика Пушкин важна мисълта за цялостност на Данте на човешката
душа, не може да съдържа две фиксирани идеи, и преданост към човешкото родината
си ( горчиво друг хляб ... ). За Гогол е по-важно е идея на изкуплението от
греха и прочистване на бездомността в дома на художника Данте, ако не се стегне,
монархически цел. Въпреки това, действителната практика на неговите произведения
на Гогол се различава от програмата си. Историята Портрет не е спокоен, показва
как всички хора, независимо от техния характер и свойствата на височината на
мнение са обект на злото. Гогол, промяна на крайния история, отнема надеждата да
се изкорени злото. В лицето на първото издание на лихваря мистериозно се
изпарява от платното, оставяйки чисто платно. Окончателният текст на романа
портрет на лихвар изчезва злото отново отишъл да се скита по света. въпроси и
задачи. 1. Какво сочи историята на Пушкин, Дама Пика и на Гогол Портрет
2. Каква е разликата на връзката на Пушкин и Гогол на човека 3. Опровергае
или потвърди втората част на Портрет, идеята за всемогъществото на злото 4.
Какво е обяснението на стилистичната разлика между произведения на Пушкин и
Гогол 5. Вижте репродукции на картини K.Bryullov Последните дни на Помпей и
А. Иванов, Появата на Христос на хората. Това, което обединява и разграничава
тези картини Автор Marantsman VG , член-кореспондент. Рао, д-р Фил. Науките,
професор

Това е само предварителен преглед

За да разгледате всички страници от този документ натиснете тук.
Последно свалили материала:
ДАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОТРЕБИТЕЛЯ
02 апр 2019 в 21:32 студентка на 21 години от Бургас - Бургаски университет "Проф. Асен Златаров", факулетет - Факултет по обществени науки, специалност - История и Български език, випуск 2021
13 фев 2019 в 11:36 потребител на 25 години
30 май 2018 в 17:10 ученик на 22 години от Стара Загора - ГПЧЕ "Ромен Ролан", випуск 2017
17 яну 2018 в 15:14 студентка на 30 години от София - Технически университет, факулетет - Енергомашиностроителен факултет, специалност - Текстилна техника и технологии
08 фев 2017 в 01:47 студент на 35 години от София - Нов български университет, факулетет - Бакалавърски, специалност - Финанси, випуск 2014
06 сеп 2016 в 19:18 студентка на 29 години от София - СУ "Св. Климент Охридски", факулетет - Философски факултет, специалност - Библиотечно-информационни науки, випуск 2016
26 май 2016 в 19:08 студент на 29 години от Пловдив - ПУ "Паисий Хилендарски", факулетет - Филологически факултет, специалност - Българска филология, випуск 2018
19 май 2016 в 13:52 студент на 24 години от Пловдив - ПУ "Паисий Хилендарски", факулетет - Филологически факултет, специалност - Българска филология, випуск 2016
28 ное 2015 в 16:44 студент на 27 години от София - Нов български университет, факулетет - Юридически, специалност - Право, випуск 2017
19 апр 2015 в 19:45 в момента не учи на 31 години
 
Подобни материали
 

Образа на крепостническа Русия в романа „Мъртви души” на Н. Гогол

11 окт 2011
·
42
·
10
·
1,727
·
87

Самобитният руски писател създава нов стил. Гогол е основоположник на критическия реализъм като осъзнат художествен похват за отразяване на социалните противоречия в руската действителност...
 

Творчеството на Александър Сергеевич Пушкин


Пушкин е енциклопедист още от самото начало. От неговата лира се изтръгват звуци, възхваляващи най - интимните любовни изживявания, приятелски чувства, любов към природата...
 

Евгений Онегин

27 ное 2011
·
83
·
2
·
535
·
226
·
1

Образът на Евгений Онегин от Пушкин. Материал по руска литература...
 

Гогол - "Портрет"

Материал № 901141, от 01 ное 2012
Свален: 30 пъти
Прегледан: 59 пъти
Предмет: Руска литература, Литература
Тип: Анализ
Брой страници: 3
Брой думи: 1,929
Брой символи: 10,622

Потърси помощ за своята домашна:

Имаш домашна за "Гогол - "Портрет""?
Намери бързо решение, с помощтта на потребители на Pomagalo.com:

Последно видяха материала
Сродни търсения