Големина на текста:
1. Азбука на последователността
Когато говорим за азбука на последователността трябва да разбираме, че не става дума
единствено и само за система от знаци, благодарение на която човек може да изразява,
изобразява, изписва своето психично перспективно речево поведение и става дума за
онова средство благодарение, на което Азът чрез божията наука / мъдрост / знае
действието на доброто, като такова и го знае, за да живее в общността, също както людата /
дух, извисените /, които са мисъл, чрез нашия отец, чрез неговия пръст и ръката, и чрез
словото / неизменно / или както са записали Кирил и Методий азбуката
Реч-дума език-социален .
Азбуката така наречения идеален вид съществува от самото начало на човечеството.
Разбира се, затова можем да съдим по свещените писания, които разкриват, както нейният
произход, така и нейната същност. В нашия случай ще разглеждаме, както се изразява
апостол Павел, буквите които „убиват духа” тоест не азбуката свързана с твърдата храна, а
тази, която е свързана с млякото. За този вид азбука можем да четем и в други
богопосветени любомъдри книги. Специално по отношение на изследване на наши
предмет можем да ползваме писанията на Омир, диалозите на Платон, поетиката и
риториката на Аристотел. Ако всички произведения на богопосветените мъже идващи на
нашите земи и записването на азбуката на техния език от Кирил и Методий. Тази азбука от
Кирил и Методий всъщност е възкресение на азбуката на протоезика / на речта /.
Смисъл и значение на буквите:
А- не, без
Б- сила, енергия / Биа- Боцки-божия мъдрост-
В- видове / видове; да делим; части /
Д- образ-подобие, ще разбираме душата, тя е образно подобна на духа,добрата душа
Е- единство, нещата се осъществяват тук и сега, вечно живо, вечност
Ж- взрив / разединение /
З- конкретно съществуващо, земно, общност
И- връзка
Й- свързаност
К-съвършенство
1
Л- движение
М-раждане, разраждане на душата-духовно раждане
Н- неземна, небесна същност, нирвана
О- начало, това начало е небесно, можем да го отъждествим с Бог, със словото
П- порта на праведните люде, духа е нашата порта
Р- плод от плода; род, ред
С-създавам
Т-висша материя
У-хаос
Ф-предсказване, съдба
Х-непрекъснатост
Същност на основните понятия: Когато разглеждаме категориите ние ще разглеждаме
това, което Аз-а назовава тоест като Аз-а говори; говори за , а когато говорим за понятията
ще говорим за това, което Аз-а разбира. Говорейки за категориите всъщност ще говорим за
нещата като същност, съдържание, качество, количество, пространство, време, положение,
отношение, действие и страдание или изтърпяване на действието.
2. Теория на възпитанието
Възпитателният процес е етапен, когато говорим за етапи ние имаме предвид дадено
единство в което висша материя чрез съответните отрицания преминава чрез съответните
входове. Най-елементарно погледнато пътят на възпитанието преминава през 3 етапа;
начален, среден и краен.
Самите философи извеждат тези етапи в зависимост от разбирането на философската
триада.
1-ви етап: абстрактното мислене- сетивно възприемане-/проистика/ поведение
Етапите на процеса се дирижират в зависимост от етимологията и ъгъла на виждане.
Освен, че теорията е подчинена на закономерностите, тя дава и вицове теории, в
зависимост от различните признаци.
2
Ако например разделяме същността и качествените характеристики може да говорим за
обща теория на възпитанието „частни теории”.
В общата теория се включва триединството от обща теория, актуалност и
футурологичност от теорията. Ако разглеждаме / вторичен обект / на възпитанието, тоест
детето и разбиране неговата възраст ние можем да говорим за младежка възраст ; на
основно училищна възраст; за начално; за основна училищна възраст; за висша
реализация.
Ако разглеждаме частните теории в зависимост качествеността на субекта, можем да
говорим за следните теории: теория на възпитанието за слепи, глухонеми и т.н.
В зависимост от признака „професия”. Връзка на теория на възпитанието с други науки:
теория, философия, логика, етика.
Ако започнем с човека не от Бога
Граматика- диалектика- риторика
Геометрия- алгебра- астрономия / посоката е от земята към небето /-музика / за да има
хармоника /. Всяка една наука се намира в диалектическа връзка с теория на възпитанието.
Няма научно покритие от човек, който е невъзпитан тоест всички откриватели, в каквато и
да е научна област са стигнали до онова равнище на възпитаност благодарение, на което се
съземали / свели до знанието на другите човешки същества, онова което по необходимост
им е било открито от твореца.
3. Методология и методологически основи
Методиката следва пътя на логиката.
Преди да започнем да говорим за методология, като основа на теория на възпитанието, ще
направим уговорка и отношение на факт, в които могат да се обединяват всички
анализирайки и сравнявайки написаното в теория на възпитанието.
В нашия случай говорим и за теория и методологията ще имаме в предвид онова
диалектическо единство на поведението на която следвайки пътят / правилният / поставен
от учителите ние ще придобием онази общо обективна светлина онази теоретична форма
на виждане, благодарение на която ще сведем на другите онази необходимост теоретична
същност, която те трябва следват, ако искат да достигнат крайната цел на теория на
възпитанието. В нашия случай не може да говори за първично и вторично, защото дори
когато стигнем до самият творец ще видим, че докато помисли и твори тоест неговите
творения са диалектически свързани с неговата творческа дейност.
3

Това е само предварителен преглед

За да разгледате всички страници от този документ натиснете тук.
Последно свалили материала:
ДАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОТРЕБИТЕЛЯ
06 апр 2021 в 13:15 потребител на 34 години
25 яну 2021 в 16:09 студент на 23 години от Ботевград - Югозападен университет, факулетет - Природо Математически, випуск 2017
05 дек 2020 в 15:56 ученичка на 19 години от Петрич - ОУ "Гоце Делчев", випуск 2020
 
Подобни материали
 

Общуване при децата в предучилищна възраст


Детето е личност, защото е съзнателно същество. Заема определено място в обществото. Развитието на детската личност е в съответствие с изискванията на обществото и индивидуалния облик на детето. Осъществява се по пътя на общуването и изпълнението ...
 

Интелектуално възпитание


Темата включва основните и най-важни елементи отнасящи се към интелектуалното възпитание на подрастващите и основните дейности които изпълнява...
 

Самовъзпитание


Развитието и усъвършенстването на човека е немислимо без неговото активно участие в този процес.По своята същност и необходимост възпитанието подбужда и поддържа процеса на самовъзпитание.В теория на възпитанието съществува значително разнообразие...
 

Конспект по теория на възпитанието


Курсът има за цел да запознае студентите с общите основи и методологията на теорията на възпитанието, със същността и закономерностите на възпитанието като социален феномен....
 

Интелектуално възпитание на деца от 3 до 7 годишна възраст


Предучилищната педагогика е наука за възпитанието на децата от предучилищна възраст в детските заведения и в семейството. Тя има за предмет теорията на възпитанието и обучението на децата от три до седемгодишна възраст....
 
Онлайн тестове по Теория на възпитанието и дидактика
Тест по теория на възпитанието
изпитен тест по Теория на възпитанието и дидактика за Студенти от 1 курс
Тест по теория на възпитанието. Въпросите имат само един верен отговор.
(Труден)
50
127
1
2 мин
04.07.2013
Тест по теория на възпитанието
тематичен тест по Теория на възпитанието и дидактика за Студенти от 1 курс
Тест за студенти по педагогика по дисциплината "Теория на възпитанието". Има въпроси с повече от един верен отговор.
(Лесен)
42
384
1
09.07.2012
» виж всички онлайн тестове по теория на възпитанието и дидактика

Теория на възпитанието

Материал № 648859, от 23 мар 2011
Свален: 299 пъти
Прегледан: 653 пъти
Предмет: Теория на възпитанието и дидактика, Педагогика
Тип: Лекция
Брой страници: 20
Брой думи: 5,288
Брой символи: 35,446

Потърси помощ за своята домашна:

Имаш домашна за "Теория на възпитанието"?
Намери бързо решение, с помощтта на потребители на Pomagalo.com:

Последно видяха материала