Йонко Крачунов
преподава по Анимация
в град София
Големина на текста:
КУРСОВ ПРОЕКТ
по
CSTB… Геометрично Моделиране
на
Петя Палмирова Хубанова
F№ 15230
Обект на изработване
Пингвинче
Департамент “Компютърни системи и
технологии”
2005/2006
Задачата на курса е да се усвои програмата Maya, като се създе обект, който в
последствие се анимира.
За целта аз съм избрала да създам пингвинче
Пингвин - играчка Обект изграден в програмата Maya
Обектът е съставен от следните елементи:
-Тяло
-Очи
-
-Човка
-Перки
-Крака
2
Описание на последователността на моделиране на всяка от
съставните части.
1.Тяло
Тялото от своя страна е съставено от два обекта
вътрешна бяла част
външна черна част
За изработването на вътрешната част на тялото от менюто Curves съм
използвала командата EP curve tool за да създавам крива.
С помощта на командата Revolve завъртам кривата около оста й и получавам
следният обект.
3

Това е само предварителен преглед

За да разгледате всички страници от този документ натиснете тук.

CSTB. Геометрично моделиране.

Задачата на курса е да се усвои програмата Maya, като се създе обект, който в последствие се анимира...
Изпратен от:
Yesil Bursa
на 2013-07-11
Добавен в:
Теми
по Анимация
Статистика:
9 сваляния
виж още
Материалът се намира в следните категории:
Теми по Анимация несваляни с 7 - 10 страници Други
 
 

CSTB. Геометрично моделиране.

Материал № 1015047, от 11 юли 2013
Свален: 9 пъти
Прегледан: 14 пъти
Предмет: Анимация
Тип: Тема
Брой страници: 10
Брой думи: 631
Брой символи: 3,442

Потърси помощ за своята домашна:

Имаш домашна за "CSTB. Геометрично моделиране."?
Намери бързо решение, с помощтта на потребители на Pomagalo.com:

Намери частен учител

Йонко Крачунов
преподава по Анимация
в град София
с опит от  21 години
152 36

виж още преподаватели...
Последно видяха материала